Beurzen zijn tegenwoordig complete interactieve platforms. Exposanten van over de hele wereld laten zich van hun beste kant zien, met oogstrelende beursstands. Doelstellingen daarbij zijn
In Europese vakbeurzen gaat heel veel geld rond. De verwachting is dat de jaaromzet in 2027 zelfs oploopt naar 10 miljard euro. Vakbeurzen blijven kortom onmisbaar voor bedrijven en organisaties in elke denkbare branche.
Amsterdam, de hoofdstad van Nederland, is elk jaar gastheer van talloze vakbeurzen van wereldklasse. De stad heeft duizenden hoogwaardige restaurants, stijlvolle bars en een bruisende culinaire cultuur.
Amsterdam ontvangt dagelijks gasten uit 320 internationale bestemmingen. Met 40.000+ hotelkamers en 90% Engels-sprekende inwoners is het de ideale locatie voor het organiseren van beurzen.
Deelnemen aan een beurs is niet genoeg. Je wilt uiteraard ook je marketingdoelstellingen behalen. Om van je beursdeelname een succes te maken, moet je precieze doelen stellen en gerichte acties ondernemen. Bespreek dit vooraf met je team en breng de actiepunten in kaart.
Nu de meeste mensen 24/7 online zijn, is opvallen lastiger dan ooit. Uiteraard kun je sociale media en online marketing inzetten, maar dat is niet het enige. Combineer het met exposeren op beurzen en vergroot zo je rendement.
Deelnemen aan een beurs is voor elk bedrijf een uitstekende manier om op te vallen. Je brengt je producten eenvoudig en snel onder de aandacht van potentiële klanten en vergroot je naamsbekendheid.
Een beurs is voor veel bedrijven onmisbaar in de marketingmix. Zet je ze goed in, dan is het je beste bron om nieuwe leads te genereren. Maar een beurs voorbereiden kost ook veel tijd en moeite. En als je niet goed omspringt met je budget, een hoop extra geld.
Het is cruciaal dat je de juiste beursstand kiest. Verschillende bedrijven bieden standbouw aan; maar niet elke aanbieder helpt zijn opdrachtgevers even goed. Je stand bepaalt voor een groot deel hoe bezoekers je beursdeelname ervaren.
De coronamaatregelen liggen achter ons. Dit betekent dat het beursseizoen weer volop is begonnen. Bedrijven en organisaties uit alle denkbare sectoren laten zien waar ze goed in zijn. Een aantrekkelijke en doelgerichte beursstand is daarbij onmisbaar.